marcel-ellenour.reismee.nl

Een nieuwe bestemming

Hallo allemaal,

We hebben een nieuwe reisbestemming gevonden.

Na een week lang op internet te hebben gesurften alle mogelijke opties te hebben bekeken. Is het Marokko geworden. Deze rondreis was nog op korte termijn te boeken (vertrek 7 mei). Nadat we echter geboekt hadden, bleek het toch nog onzeker of we ook daadwerkelijk konden gaan. De vluchten en de hotels moesten namelijk nog gecontrolleerd worden op beschikbaarheid. Na een aantal dagen wachten en de nodige belminuten, kregen we gisteren te horen dat de reis door kon gaan.

Het valt dus toch nog niet zo mee om snel een reisje te boeken.

Maar dit is het geworden:

16 dagen rondreis Marokko

Dag 10: Ouarzazate - Aït Benhaddou - Marrakech

Dag 11: Marrakech

Dag 12-15: Marrakech - Essaouira

Dag 16: Marrakech - Amsterdam

We zullen uiteraard weer verslag doen van onze reis met korte verhaaltjes en foto's, indien mogelijk natuurlijk.

Groetjes, Ellenour en Marcel

marianne & roel

Neem een kameel mee terug!!!!

Stephanie

Hii,

Gelukkig dat jullie zo snel nog een mooie vakantie hebben kunnen boeken, het lijkt me een hele mooie reis!! En de weersvoorspelling ziet er meer dan goed uit, deze week zelfs 38 graden.

ps. wij vertrekken de dag dat jullie in Marrakech aankomen al naar huis wie weet kwamen we elkaar anders tegen :)

De (nog even) Thuisblijver

Fijn! Marokko is zoooo mooi! Maar ja, dat zegt de Midden-Oosten freak dus....maar het is echt zo natuurlijk! De Erg is zoooo mooi en alle verschillende kleuren die je van de woestijn misschien niet verwacht. Kijk maar eens goed rond in Essouira. Ik heb er al eens overnagedacht om daar eens een 10 dagen vakantiebestemming van te maken met uitstapjes in het achterland. Ik weet niet of je daar iets van 'strandleven' hebt (en dan bedoel ik geen burkini he!). Want dat is voor Shirin dan natuurlijk wel zo leuk af en toe een dagje!
Nou, fijne vakantie dan maar. Ga zelf nu beginnen met de voorbereidingen van onze vakantie en hopelijk wel veilig (en op tijd) terug op de 22e. Kijk maar of jullie nog fut hebben om bij ons 'aan te schuiven'! Grtjs

Deniz

Super dat jullie toch nog op zo'n korte termijn een mooie bestemming hebben gevonden, fijne vakantie!!

Groetjes Deniz

6,78

Ik zag vanmorgen op internet dat het in Marrakech 13 graden is. Hebben jullie de lange onderbroek mee?

De thuiskomers

Hoi, geweldig!!! Heel herkenbaar op de foto's!! Schitterend!! Misschien wordt een van jullie ook nog een beetje Noord-Afrika/Midden Oosten freak????? Jullie hebben nog veel moois voor de boeg....we zijn zelf gisterenavond goed thuis gekomen. We hebben heel mooi weer gehad en de cycladen zijn hun geld wel waard gelukkig! Santorini helemaal het einde. Hi.....volgende keer toch weer lekker 'arabisch'!!!! tot snel weer bij jullie update...van ons foto's op hyves, maar daar doen jullie jammer genoeg nog steeds niet aan! Wordt dan ook tijd! Geniet er nog van, pas op voor zandstormpjes....geniet van Ait Ben Haddou...die hebben we gemist en hoop ik nog eens te bezoeken; ik hoor en zie dan wel of dat de moeite waard is!!!! Grtjs