Geannuleerd

Hallo,

Onze reis naar Japan is vandaag geannuleerd en zal ook niet op een later tijdstip doorgaan. Dus moeten we zoeken naar een nieuwe bestemming en afwachten wat de aswolk boven Nederland en Europa gaat doen.

Japan gaan we misschien later dit jaar doen.

Tot later,

Groetjes, Ellenour en Marcel

Amanda

Stomme aswolk!!!

Pastalover

Als jullie maar niet denken dat jullie vanavond weer kunnen aanschuiven en ons helemaal arm vreten en zuipen...hoe erg ik het ook voor jullie vindt..alhoewel in Ierland schijnen palmbomen te staan...ook mooi..en maken jullie er een bierproefvakantie van..ik weet wie er rijdt.. haha

Deniz

Wat zonde zeg, maar helaas niks aan te doen!
Jullie vinden vast wel weer gauw een nieuwe topbestemming! Succes

De Thuisblijver

Eerst maar weer eens het vliegverkeer op gang krijgen...dan ben ik benieuwd waar de reis naartoe gaat! En anders mogen jullie op onze Snuffie passen!!!! Grtjs

Michael

Heel erg jammer maar ik hoop dat jullie een goed alternatief vinden.

Naar Frankrijk op de camping schijnt ook leuk te zijn ;-).