Uitstel door vulkaan

Hallo allemaal,

Daar zijn we al weer, sneller dan verwacht en nog vanuit Puth. We hebben vandaag te horen gekregen dat we morgen NIET vertrekken naar Japan.

Waarschijnlijk vertrekken we woensdag. Dit betekent dan wel dat we 3 dagen minder in Japan zullen zijn en een aantal bezienswaardigheden moeten missen.

Maandag zullen wij (en jullie dus ook) definitief te horen krijgen wanneer en of we gaan.

Groetjes, Ellenour en Marcel

Godelieve

Hee jullie. Ik hoorde al van Elvira dat jullie vertrek vandaag niet doorging!! Balen zeg. We duimen voor jullie!
Groetjes Godelieve en de rest

Nathalie

he wat balen zeg.. Heb nog aan jullie moeten denken gisteren.. Nu lees ik dat jullie idd niet konden vertrekken.. Hopelijk wel woensdag!
Fijne vakantie!!!!

Marianne en Roel

Wat balen zeg! Sta je klaar met het koffertje, is er een aswolk. Zelf kan je het niet verzinnen. Tja velen zijn met u in dit geval. Hopen dat de as snel verdwenen is en dat jullie een andere net zo'n mooie reis vinden!! We horen het wel!