marcel-ellenour.reismee.nl

Paaseiland

Hallo allemaal,

Hier volgt waarschijnlijk het laatste verslag. Tot onze verrassing piepen onze kaartjes bij het instappen van onze vlucht. We moeten mee en krijgen nieuwe plaatsen. Het blijkt business class te zijn en we vliegen dus prins heerlijk zelfs met stoffen tafellakentjes naar Paaseiland. Als we aankomen regent het pijpenstelen en ´s nachts stormt het zelfs. Gelukkig is het de volgende dag droog.

We zijn nu 16000 km van huis. Het is hier erg mooi en de beelden zijn in werkelijkheid nog mooier dan op tv. We hebben met een huurauto en Hans en Margreet 2 dagen over het eiland gecrossed. Marcel heeft al zijn kwaliteiten als chauffeur in de strijd moeten gooien want de wegen zijn hier gruwelijk slecht. Er zitten enorme gaten in de weg en er zijn plassen water van 30 meter lang en wel 30 tot 40 cm diep. Erg spannend maar wel leuk. We hebben het hele eiland doorkruist en alles gezien. Vandaag genieten we van het weer en gaan we op zoek naar een beeldje. Morgen vliegen we terug naar Chili en woensdag naar huis.

De foto´s volgen later, dat wilt hier niet lukken.

Groetjes en tot snel, Marcel en Ellenour

Alexandra

Om jaloers op te worden. Geniet van jullie laatste dagen en ik verheug mij enorm op film-avondje.

Goede terug reis.

Groetjes Alexandra

Mam.

Hallo schatjes.
Wat een schitterende vacantie hebben jullie toch.
Ik ben blij dat alles goed is gegaan en dat jullie het zo naar je zin hebben.
Jullie hebben weer een mooi stukje van de wereld gezien.
Jammer voor jullie maar ik ben blij dat ik jullie weer zie.
goede reis terug.

Liefs kusjes knuffels Mam xxxxx.

Baasje van Siepie

Ha......bevestig ontvangst! Grtjs