New York en een nieuw avontuur

Hallo,

Het is pas 3 weken geleden dat we in New York zijn geweest en over enkele dagen vertrekken we alnaar Zuid-Amerika om aan ons volgende avontuur te beginnen.

We hebben een leuk lang weekend in NY gehad. Veel gezien en gedaan. Een wedstrijd van de Yankees en MoMA bezocht, op Time Square, Wall Street en Ground Zero geweest. Bovenop Rockefeller Centre gestaan en ook nog een beetje gewinkeld, veel gelopen en gereisd met de metro. We hebben een aantal foto's toegevoegd.

Nu gaat het echte werk beginnen: We gaan Chili, Argentinie en Paaseiland bezoeken en zullen 23 dagen onderweg zijn.

Om de grote afstanden tijdens deze reis te overbruggen zullen we een aantal binnenlandse vluchten hebben.

We zullen proberen om onze indrukken en foto's met jullie te delen.

Hieronder ons reisprogramma zodat jullie weten waar we uithangen...

Dag 1: vlucht

Dag 2/3: Santiago (Chili)

Dag 4: Puerto Natales

Dag 5: Torres del Paine

Dag 6/7: El Calafate (Argentinie)

Dag 8/9: Buenos Aires

Dag 10/11: Bariloche

Dag 12: San Martin

Dag 13/14: Pucon (Chili)

Dag 15/16: Santiago

Dag 17/20: Paaseiland

Dag 21/22: Santiago en dan naar huis.