marcel-ellenour.reismee.nl

Serengeti - Ngorongoro - Tarangire

hallo....

Daar zijn we eindelijk weer. Het internet is hier heel onbetrouwbaar. Het is echt fantastisch hier. De lodges zijn heel erg mooi en ook de groep waar we mee reizen is erg leuk. We zijn met z'n 8 en hebben 2 jeeps. Heel riant dus.

De serengeti is spectaculair, we belandden midden in de migratie tussen tienduizenden zebra's en gnoe's. De leeuwen zijn tot op een paar meter te zien zelfs welpjes. De krater is ook fantastisch we logeren boven op de rand van de krater en kunnen genieten van de zonsondergang. We hebben ook nog een wandeling gemaakt langs de krater samen met een ranger.Het eten is overal lekker. Vandaag reden we naar Tarangire daar zagen we honderden olifanten. Vanmiddag na de lunch hebben we even gezwommen en zijn daarna weer op gamedrive geweest. Het park staat vol met de mooie baobabs. Morgen gaan we naar Kenia. En dadelijk gaan we weer eten. Hier serveren ze elke dag viergangenmenu's.

Groetjes uit Afrika van Marcel en Ellenour

Reacties

Reacties

pap

ben 2weken naar cambodja

Roel en Marianne

Jullie klinken super enthousiast! En gezien het bericht heel begrijpelijk! Fijn dat het zo goed bevalt.

Groetjes,

Roel en Marianne

De Koning van Catan

Wel leuk dat je vader ook zo enthousiast is haha, de egoist..ik verheug me op de 3849 fotos..maar klinkt super jongens..ga zo door!!!

groetjes..ook van Elvira en Shirin natuurlijk

De bediende van de Koning van Catan en zijn prinsesje:

Nou, nou, nou...wij zijn weer aan het werk!!! Geniet ervan, want het is zoooooo weer voorbij, maar dan zijn wij er weer he! Ha...zullen we wat eerder afspreken, want dan moeten we foto's selecteren van al die welpjes en olifantjes en baobab(jes)....El, zorg je wel dat je ook eens af en toe op de foto staat?? Hi...ik was snel klaar met selcteren...ons fototoestel heeft definitief de geest gegeven op vakantie...was al erg spannend. Dus nu ff kijken voor iets nieuws...zal 1000 worden denk ik....als Marcel nog tips heeft hoor ik t wel....nou, veeeeeeel plezier

Mam.

Hoi Elke & Marcel.

Blij dat ik weer iets van jullie hoor.
Aan de verhalen die ik van jullie krijg kan ik weinig toevoegen.
Ik vindt het geweldig dat jullie het zooooooo.........
naar jullie zin hebben.
Geniet er nog volop van.

Heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel knuffels,
en liefs.
Mam xxx.

Ook van de poesjes.

Kirsten

Hoi reizigers,
Heel veel groetjes van Tom, Jasper en Iris voor ik het vergeet. We zitten eigenlijk wel te wachten op een mooie foto. Dus als je in de gelegenheid bent om er een mee te sturen bij je reisverslag....
Je hebt hier niks te missen het is koud en regenachtig.
Geniet van al het moois daar en tot gauw.
Groetjes,
Kirsten.

bosjesman

Djambo Marcel en Ellenour,

Habari yako?

Zo te horen bevalt het jullie wel! Klinkt heel goed! Ook mooie foto's. Ben benieuwd naar de rest. Lala salama!

Groetjes van de bosjesmensen

Pap

Ik zit op het moment in Camboja de rest zit in limburg Jos En Wiel . Jo Frenken is een paar dagen bij mij op bezoek geweest was op doorreis naar Bali Zou ik eest hebben getroffen daar was hem niet gelukt om op tij d daar te vroer of ik mee terug ging Hij woont daar heeft daar ook iets gehuurd maar dat doe ik de volgende keer Als hij weer via Bangkok reist Hier vallen de mussen van het dak zo warm is het hier blijf 14dagen maar ik denk dart dat te lang voor me isGroetjers Pap

De spleetoogjes

???, foto's zien er goed uit. Ben benieuwd naar de rest. Groetjes vanuit Chengdu

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!