marcel-ellenour.reismee.nl

Lake Manyara - Serengeti

Hier volgt dan eindelijk ons eerste bericht. Het internet is hier toch nog niet zo gewoon.

Na een voorspoedige vlucht landden we om20 uur in Arusha. Na onze eerste nacht in een mooie lodge vertrekken we eindelijk naarLake Manyara. We slapenin een tented lodge en dit is echthet ultieme out of afrika gevoel. 's Morgens als we wakker worden kijken we vanuit ons bed naarde zonsopgang. Dan gaan we de volgende morgen eindelijk op onze eerste safari.

In lake Manyara zien we al meteen giraffen en olifanten en een heleboel nijlpaarden. Dan rijden we via Ngorogoro naar Serengeti. We weten niet wat we zien. Het is nogveel mooier dan we dachten. We zienkuddes gnoes, zebra's, buffels, gazelles en zelfs hyena's.

Ook onze nieuwe lodge is schitterend. We genieten met volle teugen.

Groetjes, Marcel en Ellenour

Mam.

Geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben.
Ik verheug mij om de eerste foto,s te zien.
Geniet er maar van.

Liefs Mamxxx.

Alexandra

Geweldig en vooral ook nog dat het boven verwachting is. Veel kijk- en reisgenot.

Groetjes Alexandra

Roel en Marianne

Hallo Ellenour en Marcel,

Dat klinkt fantastisch ! Zeker als het boven jullie verwachting is. Geniet en we horen graag weer iets.

Groetjes van Roel en Marianne

Annelies & Nathan

Klinkt te gek!!! Heel veel plezier en avontuur gewenst! Ben benieuwd naar jullie fotoos.
Grappig dat we elkaar kunnen volgen op deze manier.

Have fun!
grtz, Nathan & Annelies

Coach

Fijn te horen dan jullie een voorspoedig vlucht hadden.
We hebben zeker aan jullie gedacht tijdens onze laatste historische vrijdag avond. Welke ook voorspoedig verliep. Kampioen Marcel ook proficiat. Nog veel plezier toegewenst. Geniet ervan.
See you

Amanda

Hallo jullie 2, het klinkt weer als een geweldige vakantie! Kan, net zoals de rest, niet wachten op de foto's.

Dikke X,
Amanda

de Schaftjes

Hallo Marcel &Ellenour

Wij herkennnen de belevenis van jullie geweldige reis.
Geniet er lekker van.

De groetjes, Jolanda Genio Stephanie en Luc.

Mam.

Hoi schatjes.

Wat een geweldige foto,s
Dit is een super mooie vacantie voor jullie.
Geniet er nog maar even van, want het zit er bijna op.
Jammer voor jullie, maar ik ben blij dat ik jullie weer zie.

Veel kusjes & knuffels
Mam xxx.

p.s hier is alles goed.
De poesjes uit Phut.

Alexandra

Heerlijk nu op het strand lekker uitrusten en genieten en alle indrukken laten bezinken.
Verheug me al op de film en foto`s.

Groetjes A