marcel-ellenour.reismee.nl

Sevilla en Ronda

Hallo allemaal, Het zit er weer bijna op. Nog anderhalve dag aan zee en dan vliegen we vanuit Malaga naar huis. De afgelopen dagen hebben we nog veel gezien en gedaan in Andalusië. Vanuit Cordoba zijn we naar Servilla gereden. Een leuke stad met veel oude gebouwen en kerken. De kathedraal en het Alcazar bezoeken wij,  beide erg mooi. Het is behoorlijk warm, maar goed te doen. De volgende dag vertrekken we naar Ronda via de Pueblo Blanco route en stoppen onderweg bij een aantal witte dorpjes, zoals de route al zegt. We rijden door de bergen en hebben fantastisch uitzicht. Sommige dorpjes  hebben een  geweldige ligging. We stoppen regelmatig voor een foto en om te genieten van het uitzicht.  Ronda is bekend om zijn brug, die tussen twee rotsen in is gebouwd. 's Avonds is er een processie en het hele dorp staat langs de kant van de weg te kijken hoe het beeld van Maria door de stad wordt gedragen. De volgende morgen maken we flinke wandeling en 's middags wordt uitgerust aan het zwembad. Gisteren zijn we naar Tarifa gereden, weer een hele mooie route door de bergen. Tarifa ligt in het zuidelijkste puntje van Spanje. We brengen de laatste dagen door aan zee. In Tarifa is er constant een harde wind, wat ideaal is om te kitesurfen. Het strand hier is dan ook vol met kitesurfers, het lijkt wel op het jaarlijkse vliegerfestijn. Via Gibraltar rijden we vandaag naar onze laatste hotel overnachting in La Cala de Mijas, enkele kilometers van Malaga vandaan. Het was weer een leuke en mooie vakantie, waar we weer veel gezien en gedaan hebben.  Groetjes, Ellenour en Marcel

Mam.

Hoi Elke & Marcel.

Geweldig dat jullie weer een mooie vacantie hebben.
Jammer voor jullie, maar ik ben weer blij als ik jullie weer zie.
Goede reis terug.

Liefs & kus Mam xxx.

Annette

Mooi om te lezen en heel herkenbaar. Klinkt als een relaxte vakentie!! ;-)

Groet Annette