marcel-ellenour.reismee.nl

Naar Vietnam

Hallo Allemaal, Het heeft een tijdje geduurt, maar we gaan weer een reisje maken. Deze keer vertrekken we naar Azie, naar Vietnam. Daar zullen we een 17-daagse rondreis maken, van zuid naar noord. Natuurlijk zullen we weer verhaaltjes en foto's plaatsen. Ons reisschema ziet er als volgt uit: Dag 1: Vlucht naar Ho Chi Minh via Kuala Lumpur Dag 2/3: Ho Chi Minh Dag 4/5: Hoi An Dag 6/7: Hué Dag 8: Hanoi Dag 9: Lao Cai (met de nachttrein) Dag 10/11: Sapa Dag 12: Hanoi (met de nachttrein) Dag 13: Halongbaai (op de boot) Dag 14/16: Hanoi Dag17: naar huis Groetjes, Ellenour en Marcel

Alexandra

Ik ga er weer van genieten. Wens jullie een ontzettend mooie reis met veel geniet momenten en voor de thuisblijvers veel verhalen en natuurlijk foto's en niet te vergeten de film. Goede reis. Groetjes A

Marianne

Veel plezier! geniet ervan! We gaan het weer volgen. En hiermee ook onze herinneringen aan Vietnam ophalen!

groetjes

Amanda

Hallo alletwee, helemaal vergeten om jullie een fijne vakantie te wensen .... Beter laat dan nooit: Hele fijne vakantie, maar dat zal zoals altijd wel weer lukken. Helemaal leuk dat jullie ons weer via deze site op de hoogte houden, lees jullie snel!

XXX
Amanda

Michael

Hey vrienden,

Veel plezier en we zijn weer benieuwd naar de foto's !

Groetjes,
Michael en Linda