marcel-ellenour.reismee.nl

La Ruta Maya

Hallo Allemaal,

Het is weer zover, over een weekje gaan we op reis. Ditmaal vertrekken we naar Midden-Amerika naar het land van de Maya's; namelijk Mexico en Guatemala.

Daar zullen we een 19-daagse rondreis maken. Natuurlijk proberen we weer verhaaltjes en foto's te plaatsen, afhankelijk van de beschikbaarheid van internet.

Ons reisschema ziet er als volgt uit:

Dag 1: Valladolid (Mexico)

Dag 2/3: Merida

Dag 4: Campeche

Dag 5/6: Palenque

Dag 7/8: San Cristobal

Dag 9/10: Panajachel (Guatemala)

Dag 11: Chichicastenango

Dag 12: Antigua

Dag 13/14: Flores

Dag 15: Laguna Bacalar (Mexico via Belize)

Dag 16/18: Playa delCarmen

Dag 19: Thuis

Groetjes, Ellenour en Marcel

Reacties

Reacties

Maurice

Veel plezier alvast!

Annelies

Spannend! Ik ga jullie weer met veel plezier volgen. Alvast een hele goede vlucht en een hele fijne vakantie!

Michael en Linda

We zijn weer benieuwd naar de foto's en ook wat jullie van Playa del Carmen vinden ;-).
Veel plezier en een goede reis gewenst !

jolanda

Ik zal jullie volgen vanuit Hong Kong. Ik zie jullie nog wel
even op skype!!!
Tot gauw.
Liefs Jolanda

Alexandra

Oh wat heerlijk weer een verre en hopelijk zeer mooie reis. Ik verheug mij er nu al op om "mee te reizen". Een hele goede vlucht en veel reisplezier.

Gr. A

Amanda

Geniet er weer van, kom graag de foto's bekijken als jullie weer terug zijn!

XXX
Amanda

Mam.

Hallo Elke & Marcel.

Mooie Foto,s.
Ik zie dat jullie weer een mooie vacantie hebben.
Geniet er maar van en heel veel plezier.
P.S hier is alles okê.

Kusjes Mam xxx.

jolanda

Leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet er lekker van!!!
En de foto's zijn prachtig.
Groetjes uit Hong Kong.

Jolanda & Genio

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!