marcel-ellenour.reismee.nl

Een nieuwe poging

Hallo allemaal,

Het is bijna zo ver, we gaan een nieuwe poging doen. In april zat er een vulkaan in de weg, maar komende zondag vertrekken we voor 2 weken naar Japan.

We zullen proberen om tijdens de reis, verhaaltjes en foto's te plaatsen.

Dit is het reisschema zodat jullie weten waar wij uithangen.

Zondag: vlucht naar Japan

Maandag: Fukuoka

Dinsdag: Fukuoka

Woensdag: Fukuoka - Miyajima - Sandankyo

Donderdag: Sandankyo - Hiroshima - Kurashiki

Vrijdag: Kurashiki

Zaterdag: Kurashiki

Zondag: Kurashiki - Himeji - Kyoto

Maandag: Kyoto

Dinsdag: Kyoto

Woensdag: Kyoto

Donderdag: Kyoto - Tokyo (met de hogesnelheidstrein 'Shinkansen')

Vrijdag: Tokyo

Zaterdag: Tokyo

Zondag: vlucht naar huis

Groetjes, Ellenour en Marcel

Reacties

Reacties

maja

Veel plezier, daar en niet alle mensen tellen he!

Marianne

Hello luitjes, Veel plezier in Japan.
Daarna plannen we een afspraak. Na het verven bij mijn zus en onze vakantie hebben we tenminste weer wat weekenden vrij. Roel zit nu in Italie en volgende week zijn wij in Limburg!! Maarrrrr dan zijn jullie er niet. Maak weer mooie foto's en films, want daar kijk ik al naar uit!!
Goede reis, groetjes Marianne

Annelies

???????

??????????????

????????????!

Annelies

Nou zeg, ik had een berichtje in het japans achtergelaten maar ik zie dat de website er allemaal vraagtekens van heeft gemaakt.

Hoe bevalt het jullie daar??? Ben heel benieuwd! Ik droomde laatst nl dat ik met Nathan in Japan was en jullie belde voor tips. En jullie zeiden toen dat er eigenlijk geen ene *^&#*@ te beleven was.... dusch...ik hoop dat dat niet klopt :-)

Veel pleziel!

Grtz,
Annelies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!