marcel-ellenour.reismee.nl

Mexico 2

Reacties

Reacties

maja

mooi deze, goede compositie en prachtig van kleur,
verder mooie beelden van dit land. gr. maja

Annelies

wauw, heeeeel mooi zeg!

Mam.

Hallo schatjes.

Wat een prachtigge foto,s hebben jullie weer gemaakt.
Ik verheug mij al op alle foto,s en film.
Geniet nog maar lekker een week van jullie vacantie.

Knuffels Mam xxx.

kirsten

Hoi Ellenour en Marcel,
Ik lees net dat het bij jullie 28 graden is. Hier is het rond de 2 graden met regen. Dus wat dat betreft boffen extra. Die watervallen vind ik echt heel mooi. Lijkt me een prachtig land.
groetjes en nog veel plezier samen,
Kirsten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!